недеља, 22. август 2021.

Na sceni uz "TAKSI"

Nova singl ploča kantautora Bobe Stefanovića 


* "Kažu da imitiram Zdravka Čolića, mada sam stariji, a sa Lokicom Stefanović sam radio pre osam godina", kaže Boba Stefanović

Od beogradskog kantautora Bobe Stefanovića zahtevalo se da u jednoj numeri novogodišnjeg TV programa, odglumi Džona Travoltu, Amerikanca italijanskog porekla, trenutno najpopularniju ličnost svetskog šou biznisa. Iako je time skratio svoj deo programa, Boba je odustao od imitiranja 24-godišnjeg američkog stara obrazlažući: "Ako mogu da u programu glumim Bobu Stefanovića, onda pristajem, a Travoltu stvarno nisam u stanju da oponašam.

Povratak 

Sudelovanje u novogodišnjoj emisiji predstavlja za svestranog Stefanovića na neki način "kam bek". Posle duže pauze u prodavnicama se pojavila nova singl ploča, uskoro će snimiti i novi album, a turneja po Jugoslaviji treba da startuje početkom iduće godine. Zašto je Boba Stefanović tako dugo odsustvovao i da li ova, čini nam se trideseta singl ploča označava povratak. 

- Zašto me nije bilo? To je duga priča - objašnjava Boba Stefanović kiselo se smeškajuči. - Ja nisam navikao da nekog vučem za rukav, ne želim da nekog molim i da svaki dan dosađujem, sa pitanjima: "Kada ću snimati", "Kada će biti gotova ploča?", "Kada ćete me zvati na Televiziju?", zato sam i doživeo da se jedino moja ploča sa "Beogradskog proleća" pojavi sa dva meseca zakašnjenja.

* Neko kaže da ste lenji, neko da ste nezainteresovani, da mnogo izvoljevate i da postavljate uslove?

- Lenj svakako nisam, o čemu svedoči moj rad, da sam nezainteresovan, ne bih se bavi ovim poslom, a uslovi koje postavljam su u okviru profesionalnih odnosa. Nedavno sam bio u jednoj koncertnoj poslovnici gde su hteli da rade sa mnom, ali da ne postavljam pitanje pratećeg orkestra. Tako se ne može, jer od uhodanosti orkestra i soliste zavisi kompletan utisak, a to što se pruža publici na mnogim "tezgama", ispod svakog je nivoa.

* Kako vi nameravate da radite?

Nova grupa 

- Teram svoje i isteraću - tvrdi Boba Stefanović. Letos sam najavio veću turneju po našoj zemlji, ali je sve palo u vodu zato što nisam našla odgovarajući prateći ansambl. Sad sam našao nekoliko muzičara kojima je u prvom planu muzika, a tek posle novac, što inače retkost kod muzičara. Nazvali smo se grupa "Taksi" i kad je dobro uvežbamo, negde u januaru, februaru, krećemo na turneju.

* Na novom singlu Bobe Stefanovića nalazi se kantautorka kompozicija "Sudbina" i "Nikada".

- To je jedna specifična muzika za koju sam siguran da će se ljudima svideti. Pazite, ja nikad nisam obećavao i hvalio ono što radim, ali ovog puta sam siguran u uspeh. Uostalom, valjda moja petnaestogodišnja estradna karijere, ploče, uspesi u zemlji inostranstvu nešto predstavljaju i garantuju.

* Koliko nam je poznato, vi kao i Zdravko Čolić snimate ploče u zapadnoj Nemačkoj?

- Tačno je, snimam ploče za diskografsku kuću "Polidor" i uživam određeni ugled. Što se tiče Čolića, sa njim me porede i na pevačkom planu. Vele - imitiram ga. Pa, hajde, neka bude tako, mada sam ja stariji od njega i sa Lokicom Stefanović sam radio pre punih osam godina. Naravno, ne želim da umanjim njegov zasluženi uspeh. On to sjajno radi.

* Da li ste pesimista ili optimista?

- Teško je isterati svoju ideju do kraja i kad to uspete, košta vas i živaca i vremena, ali ipak sve dođe na kraju na svoje mesto. Danas pevači na scenu izlaze u troskoku ili na trotinetima, meni to nije potrebno. Ne želim da od sebe pravim cirkus da bi se da bi me neko primetio.


Članak izašao u dnevnim novinama



Нема коментара:

Постави коментар