петак, 27. август 2021.

Elvisova škola

Boba Stefanović smatra da ima prednost u odnosu na sledbenike Džona Travolte

Novi LP i solistički koncert krajem maja u Beogradu

U šarenom, nestalnom, varljivom svetu zabavne muzike jedno pevačko ime, Boba Stefanović, sa malim oscilacijama u popularnosti i prisutnosti, privlači pažnju već punih osamnaest godina. Dugo, moglo bi se reći. Ipak, to ime nosi jedan mlad čovek.

Boba Stefanović: volim da sanjarim uz klavir; sa grupom Singidunum s kojom će održati svoj prvi solistički koncert u Beogradu

Peva punih 15 godina i želja mu je da taj jubilej obeleži solističkim koncertom. Boba Stefanović je već rezervisao datum: 29. maja predstavio bi se publici u Domu sindikata u Beogradu

Počeo je u grupi "Zlatni dečaci", ansamblu koji je među prvima stekao popularnost od domaćih grupa. Posle uspeha sa pesmom "Ćudna devojka", neočekivana odluka vokalnog soliste Bobe Stefanovića: nastavlja karijeru kao solista. Debi je bio 1967. godine na "Beogradskom proleću", a Koraćevu kompoziciju "Oprosti" pevao je u alternaciji sa Dušanom Jakšićem.

- Bila je to moja druga pevačka faza, kaže Boba Stefanović. - Posle "Zlatnih dečaka", pevao sam pretežno kompozicije Aleksandra Koraća ( "Čuvaj se, čuvaj", "Obriši suze draga", "Dvoje starih"...). Treća faza je bilo pevanje u grupi "One i oni", a između je bio jedan međuperiod, kad sam pevao uz pratnju grupe "Džezbal", koju je vodila Lokica Stefanović. Trenutno sam u četvrtoj fazi, kada se sve više trudim da se predstavim kao kompletan autor: dakle i kao kompozitor i kao aranžer.

Takva je baš i nova LP ploča Bobe Stefanovića.

- Na albumu su pored mojih kompozicija i melodije Đorđa Novkovića i Zdenka Runjića. Nije zbog njihove popularnosti, nego njihove pesme izvodim pošto smo godinama sarađivali. Jer, ima tu pesma koje su nastale pre 14, 15 godina, a oni su i tada pisali dobru muziku. Pisao sam veliki broj aranžmana, što moje kolege retko čine. Na ploči sviram i klavir i gitaru, ima i mojih tekstova. Možda me zato tako dugo i nema na sceni. Jer, trudio sam se da stvorim dobru ploču, da ove kompozicije duže potraju, a ne da budu hitovi preko noći i koji se isto tako brzo zaborave.

Posle 30 singlova i pet albuma, Boba Stefanović mnogo očekuje od nove LP ploče. Svestan je da tu nema one dopadljivosti na prvi pogled, da pesme treba da se saslušaju dva, tri puta, da bi ih slušalac zavoleo. Ali, računa da će vreme raditi za njega.

- U odnosu na Džona Travoltu i njegove sledbenike, ja imam prednost, kaže Boba Stefanović. - Ako sada postoji Travoltina škola, ja sam Elvisova škola. Ne zaboravite, pevao sam u vreme kad je Elvis Prisli bio najbolji.

* Šta pripremate za solistički koncert?

- Verujem da će program biti zanimljiv. Pratiće me orkestar "Singidunum", gosti su Nada Knežević, Biljana Ristić i Biljana Petrović, kao i Bobete, devojke koje pevaju i igraju i sastavni su deo mog šou programa.


Tekst izašao u dnevnim novinama



Нема коментара:

Постави коментар