субота, 27. јул 2013.

Krenuo na pobedu - Boba Stefanović


Boba Stefanović je najmlađi veteran naše zabavne muzike. Počeo je kao četrnaestogodišnji mladić, već 18 godina je stalno prisutan u vrhu naše zabavne muzike. Spada u one kako često kažemo fine muzičare i pevače koji ne dolaze u situaciju da se obrukaju. Bobino ime, Bobine ploče ne garantuju uvek pune dvorane i zlatne tiraže, ali su uvek na zavidnom nivou. Svoj posao obavlja profesionalno, sa puno odgovornosti prema svojoj profesiji.

Uvek sam se trudio da ostanem veran sebi, da se ne priklonim zakonima tržišta i trenutne potražnje i čini mi se da sam u tome uspeo - kaže s neskrivenim zadovoljstvom Boba Stefanović. -Evo sad me je iznenadila vest da je kompozicija "Da li si noćas sama" sa "Beogradskog proleća 78" postala hit "Beograda 202".
Danas Boba Stefanović odlazi na festival "Zlatni Orfej" koji se održava u bugarskom turističkom centru Zlatni breg.
- Na neki način postao sam jugoslovenski reprezentativac, pošto sam predstavnik naše zemlje na internacionalnom festivalu. Konkurencija će biti prilično jaka. Po propozicijama, svaki učesnik treba za tih nedelju dana, koliko festival traje, da izvede tri kompozicije: jedna je domaća pesma, druga je svetski hit i treća je po izboru interpretatora. Ja ću se predstaviti sa melodijom "Vodite me njoj" za koju sam 1976. godine dobio nagradu Saveza kompozitora.
- Kakvi su vam izgledi na festivalu?
- Nikad nisam bio pristalica festivala u klasičnom smislu. Više mi odgovara kad imam mogućnost da izvedem nekoliko pesama. Biće neskromno ako kažem da sam jedan od favorita "Zlatnog Orfeja". U Bugarskoj su naši zabavni pevači vrlo cenjeni i popularni. Znam da obožavaju Terezu, "Pro Arte" imaju dosta pristalica, pa i ja sam tu negde...
- Šta se može očekivati u letnjem periodu?
- Polazim 20.juna na turneju po Jugoslaviji i tek u septembru se vraćam u Beograd. Kao gosti sa mnom će putovati mlade pevačice Biljana Petrobić i Zumreta Midžić, kao i ženska vokalno-zabavljačka grupa "Bobete". Program pripremamo više od mesec dana i obećavam da neće ni malo ličiti na običnu "tezgu". Uostalom, ko me poznaje zna kakav sam sitničar kad je u pitanju muzika. Posle takve, da kažem mamutske turneje, početkom septembra, održaću u Beogradu, prvi pravi solistički koncert.

D.Vesović

Objavljeno 1979. u dnevnim novinama


Нема коментара:

Постави коментар