субота, 5. октобар 2013.

Boba je "Zlatni Orfej"

Uspeh jugoslovenske zabavne muzike u inostranstvu


Nastavlja se serija uspeha naše zabavne muzike u inostranstvu. Nedavno je na internacionalnom festivalu "Zlatni Orfej" u bugarskom letovalištu Sunčev Breg Boba Stefanović postigao lep uspeh. U konkurenciji nekoliko desetina pevača iz kanade, SAD, Velike Britanije, Portugalije, Perua, Švajcarske, Holandije, Čekoslovačke, Poljske, SSSR-a, Jamajke, Rumunije, Mađarske, Stefanović je osvojio prvo mesto i titulu "Zlatni Orfej". Pobedniku je pripala i suma od 1.000 bugarskih leva, što je otprilike oko dva miliona starih dinara.


- Izveo sam tri pesme, od toga i jednu obaveznu bugarsku - kaže Stefanović. - Ipak, najviše aplauza imao sam sa pesmom "Vodite me njoj" koja je pre dve godine osvojila i nagradu Saveza  kompozitora Jugoslavije na festivalu "Beogradsko proleće". Nagradu mi je dodelio žiri sastavljen od muzičara iz svih zemalja učesnika. Naš predstavnik bio je Vojislav Simić. Moja pobeda je pre svega za mene bila iznenađenje. Naime u Bugarskoj su svi imali svoje menadžere, svi pevači su imali svoje štabove, izuzev mene. Zato sam sumnjao u sebe.

Članak objavljen u Radio TV Reviji (Politika)



Нема коментара:

Постави коментар